NADAL

NADAL

miércoles, 16 de diciembre de 2009

NADAL

És Nadal, i el meu cor, quan somriu content de veure't, quan la nit es fa més freda, t'apropes al meu cos. I les llums de colors, t'iluminen nit i dia, les encens amb el somriure, quan em parles amb el cOor... :)

Bé doncs que s'acosta nadal, i és la època en què la gent s'arrauleix més a casa i es fan aquells dinars i sopars familiars. És temps d'estar envoltat de la gent que estimes i de passar-ho bé i descansar amb les festes que se'ns presenten.

Nadal, ja va sent hora de disfrutar-lo :)

4 comentarios:

  1. ome, la cançó només és la part de dalt... l'ho altre és meu... jaja

    ResponderEliminar
  2. que fas em un llapis xd!

    pero bon arbreee :D

    va andrea bbon nadal!

    ResponderEliminar
  3. jo ja tinc unes ganes de que vinguin les vacances de Nadal...

    ResponderEliminar